Nuffnang Ads

Friday, 16 September 2011

Sahabatku....

Ini kucing aku..Namanya Tatam... Dia ni memang pandai posing kalau kita nak ambik gambar....Dia ni anak tunggal.... Masa mak dia lahirkan dia, dia sekor2 jer yang kluar....Kadang2, kesian sebab dia takde teman berrmain... Nasib baik ada aku yang jadi kawan dia.....
Ha... Ni satu lagi gambar dia..Kan aku cakap dia ni memang pandai posing...Setiap kali aku angkat kamera, dia mesti statik pada tempatnya... Comel kan......
Tengko la cara dia posing tu..Memang cun sangat kan... Sebenarnya, dia dah takde...Ni gambar lama...Kalau tak silap, tahun 2007 or 2008....Tatam dah pergi....Tapi takpa... Yang patah, tumbuh, yang hilang berganti...walaubagaimanapun, Tatam tetap dalam ingatan aku......
Yang ni masa dia tengah ngantuk......Comelkan Tatam ni.....
Ni pulak, dia punya tapak kaki...Macam gorila pun ada jugak kan.....

1 comment:

  1. huhuhu comel2 nyer pok,,,,grm kmek tgknyer

    ReplyDelete