Nuffnang Ads

Saturday, 29 October 2011

HANGAT-HANGAT TAHI AYAM


Halo guys.. hari ini saya nak berkongsi dengan anda satu pepatah Melayu yang amat sesuai untuk diri saya sendiri…huahuahaha…

Hangat-hangat tahi ayam

Maksud: Melakukan sesuatu secara bersungguh-sungguh pada permulaan dan lama-kelamaan, apabila sudah bosan, pekerjaan yang dilakukan ditinggalkan kerana bosan…

Contoh ayat: Sitah sudah jarang mengupdate blognya tidak seperti pada mula2 dia menjadi blogger dulu. Perbuatan Sitah ini ibarat hangat2 tahi ayam.

Nak tahu kenapa saya cakap benda ni sesuai untuk saya???
Sebab, sekarang, saya dah jarang update blog…Malas sungguh rasanya diri ini nak update blog…
Betul ker dah bosan dengan blog??? Tak la…BUkan bosan tapi takder idea la…huhuhu….
Ada sesiapa tak yang nak share idea kat saya???

1 comment:

  1. jangan lah malas rositah...sya suka tengok blog awk...heheehee

    ReplyDelete